livetiumea

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Erika - 28 maj 2012 20:47

Tjolahopp..



Spridfilmen och skänk en slant!

   

Av Erika - 28 maj 2012 19:14

Godkväll =) 


Blev en lång dag idag ;P enda stunden som har gått relativt fort är sen jag kom hem för cirkus 2 timmar sen :P


började med kostsamtal imorse och fick lite tips på hur jag ska äta, lite recept och så.. blir nog bra det:P sen satte jag mig i naturhuset på skolan och fipplade lite med frågor till en tipsrunda och annars gjorde jag ingenting nödvändigt, käkade lunch med några andra som kom och satte sig med mig, bland annat S :) Sen bjöd J mig på en glass innan jag skulle träffa min grupp klockan 13 :) satt med gruppen mellan 13-14.30 ungefär och sen stack jag och J till gymmet =) körde väl 1 timme allt som allt och sen blev det dusch och bastu - mycket härligt! 


vet inte om det finns så mycket mer att berätta :) ska ta och krypa ner under en filt i soffan framför TV:n om en stund, tills dess blir det sitta vid datorn och hitta på något :)


ha en bra kväll allihopa!

 

Av Erika - 28 maj 2012 08:31

Godmorgon =) 


Idag är en välplanerad dag igen vilket är skönt ;P ska börja med en tur till apoteket när dem har öppnat vilket är kockan 9 och sen ska jag packa väskan med träningskläder, skolgrejor och lite sånt för att sticka till skolan.. först är det sista kostsamtalet och sen ska vi träffas i gruppen klockan 13 för att planera det sista inför lägerskolan.. 


efter skolan och allt sånt där blir det en sväng till gymmet med J härligthärligt! =) måste passa på nu.. blir typ idag och sen söndag, eventuellt måndag nästa vecka ^^ sen ska jag åka hem.. ska iofs träna hemma också men då har man ju sällskap och det blir lite annat då ;P 

nu måste jag börja fundera på vad jag ska packa och sen dra på mig nå kläder så jag kan sticka iväg =)

ha en bra dag allihopa!

 

Ovido - Quiz & Flashcards