livetiumea

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Erika - 10 maj 2012 19:24

Godkväll :) 


Då var det kväll igen då och idag har varit en härlig dag!
Stack till skolan imorse för att plugga lite fåglar, skrev "kännetecken" för dem olika typ hur dem ser ut och lite sånt :P får hoppas det hjälper mig till tentan :P ska ju bara plugga lite på det också annars spelar det ingen roll :P när jag gjort det så var jag på kostinformation, idag var det inte så mycket fick typ berätta vad jag åt under en dag så vid nästa möte ska jag få tips på vilka livsmedelsval jag kan göra och portionsstorlekar typ :P  


Efter det här mötet drog jag till gymmet och körde axlar och rygg typ eller nått åt det hållet och sen kom J dit och duschade och bastade med mig :) härligthärligt!
 
När jag kom hem så plockade jag lite på rummet och diskade och hade mig, tog en tupplur också blev så sjukt trött och frusen och tuppluren gjorde susen =) 


Nu blir det tv:n resten av kvällen, först sjukhuset och sen lets dance =) 
Ha en bra kväll allihopa!

   

Av Erika - 10 maj 2012 08:14

Godmorgon!

Ska alldeles strax bege mig mot skolan, först ställa mig och glo på fåglarna i skåpet och försöka hitta kännetecken så jag kanske kan klara omtentan på onsdag och efter det ska jag på typ möte eller vad man ska kalla det, träffa nån som läser till dietist och få lite tips om kost och så iaf :) får se om jag får med mig nån nyttig info hem ;P


när det är slut blir det höra av sig till J och ladda för gymmet :) idag är det axlar, skuldror, rygg typ :P härligthärligt! sen när jag kommer hem måste jag försöka städa lite.. ser ut som ett bombnedslag här på rummet ^^ :P


nu ska jag ta och packa väskan med träningskläder och sen sticka iväg!
Ha en bra dag allihopa =)

   

Ovido - Quiz & Flashcards