livetiumea

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Erika - 18 maj 2012 20:35

Godkväll :)


Blev cirkus 1 timma och 40 minuter på gymmet imorse, sen var man helt slut i både kropp och knopp ;P saknade musiken.. men man får ju skyulla sig själv när man glömmer ladda batteriet i mp3:n ;P 


resten av dagen har jag inte gjort mycket alls, cyklat en sväng till myrorna och till willys.. är så bra på myrorna här för man kan köpa pocket böcker för 15 kr styck ;P helt perfekt! då har man läsning ett tag också är det bara att lämna tillbaka dem sen ;P 

Idag blev det den här boken.. har precis läst en bok om henne fast från jornalisterna sida :P nu blir det hennes berättelser ;P


Ikväll är det bara soffhäng och let's dance som gäller ;P har precis slukat en mugg te och nu blir det bara fortsätta med att hänga här i soffan ;P

hoppas alla haft en härlig klämfredag och sov så gott alla där ute =)

   

Av Erika - 18 maj 2012 08:14

Godmorgon =)


Ställde klockan på 7 imorse för att ta mig upp och äta frukost eftersom jag hade tänkt gymma nu eller om en stund ;P måste äta ett tag innan så jag orkar träna sen =) 

har inte varit på gymmet sen i söndags så idag blir det ett mördarpass utan dess like.. tänkte köra både armar, axlar, bröst och ben =) det ska bli härligt!
     
Några andra planer har jag inte för dagen, blir väl plocka i ordning lite på rummet.. eventuellt sticka en sväng till coop och handla så kan morgondagen ägnas åt annat onödigt ;P men vi får se vad jag orkar och inte orkar..


nu ska jag iaf ta och byta om och sen sticka till gymmet!

ha en bra dag allihopa =)

 

Ovido - Quiz & Flashcards