livetiumea

Alla inlägg under december 2010

Av Erika - 2 december 2010 10:00

Hur kunde jag :O?!?!


Har ju glömt att berätta ett tAKiDA släpper ny singel - IMORGON :D:D (så om ni hör något på hela dagen imorn så vet ni varför;P nejdå, skojja bara:) )


   


Underbara band <3 som jag har längtat efter lite ny musik  :D <3


(och dem som inte gillar takida kan skita i och kommentera)

    

Av Erika - 2 december 2010 09:00

Godmorgon:)


Är uppe efter en oerhört lång natt, vaknade första gången vid 00.30 och trodde att det var morgon för då kändes det som att jag hade sovit vääääldigt länge :P aja, sen vaknade jag före alarmet ringde och kände mig rätt utvilad så då klev jag upp och jag känner mig ganska pigg idag faktiskt (: trott eller ej :) typ första dagen på jag vet inte hur länge som jag känner mig pigg när jag ska kliva upp xD


Dagens planer är hemtentaplugg på skolan :( inte det roligaste kanske men det ska ju iaf göras med roligt sällskap :)


  


Nu har jag inte tid att skriva mer här, det här inlägget har tagit över 15 minuter att skriva bara för att jag håller på med massa annat skit samtidigt ;P haha ^^


Aja hoppas alla där ute får en bra dag:)

  

Av Erika - 1 december 2010 21:00

Godkväll (:


Jag hoppas inte att någon verkligen satt och hoppades på en uppdatering, i så fall får jag be så hemskt mkt om ursäkt, men vi började jobba på en gång och sen pluggade vi effektiv fram till klockan 15.30 typ :P

sen stack jag på gymmet och körde på crosstrainern i 70 minuter xD känner mig ganska duktig faktiskt :)


Nu ska jag krypa ner i sängen och sussa så man orkar plugga hela dagen imorn.


sussa så sött alla vänner :)

  

Av Erika - 1 december 2010 07:47

Godmorgon (:


Slänger bara in en  snabb uppdatering nu innan jag sticker till skolan, datorn är med så en bättre uppdatering kommer :)


Ha en bra dag allihopa :)


  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards