livetiumea

Alla inlägg under december 2010

Av Erika - 28 december 2010 22:13

Godkväll


Är fortfarande inte pigg, har haft så sjukt ont i bihålorna idag så jag har knappt vetat vart jag ska ta vägen :P

En promenad och en sväng till centrum blev det iaf (: hittade ingenting speciellt, vi bytte min flieströja som var lite liten och sen handlade vi mat :P hehe


Väl hemma så käkade vi "lunch" och sen vet jag inte vad jag gjorde :P haha

städa lite tror jag..


När mamma och brorsan stack till träningen (vill också träna, inte tycka om att vara sjuk :( ) så lagade jag middag till dem så den var klar när dem kom hem :)


Imorn, om jag orkar, kommer det bilder på det jag handlade i Uppsala ;P haha ^^


Hoppas alla haft en bra dag:)
Godnatt och sov så gott :)

     

Av Erika - 28 december 2010 11:25

God förmiddag ;P


Har varit vaken sen halv nio men har inte blivit av att jag har uppdaterat ;P

Har käkat frukost och spelat lite sims 3 sen dess ;P hehe..


Idag vet jag inte vad som är tänkt, en sväng till centrum ska vi väl ta och sen får vi se:P hehe


usch typ världens tråkiste blogg för tillfället men det händer som ingenting i mitt liv:P hehe...... blää xD och ändå är jag hemma nu och träffar massa människor jag inte träffat på ett tag men ändå :P kanske är för att jag inte är riktigt frisk som jag känner såhär :P


Ha en bra dag:)

  

Av Erika - 27 december 2010 21:16

Tjolahopp :)


Har varit hemma sen 19.15 ungefär men har inte blivit av att jag har kikat in här och uppdaterat för ens nu ;P


Dagen i Uppsala har varit bra, gjorde av med lite pengar men inte så fasla mycket ändå (: köpte ett linne, en kofta, en långärmad t-shirt typ och Karlsson på taket :) hihi


Har precis kollat på den och nu väntar jag på att mamma och brorsan ska komma hem, dem har varit iväg och kollat på Harry Potter :P


Hoppas alla haft en bra dag och kväll :)
Godnatt

  

Av Erika - 27 december 2010 09:57

Godmorgon :)


Vaknade utan huvudvärk idag, men med halsont istället "/ blää menmen, är väl bara att gilla läget jag har ju trots allt inte varit sjuk på hela hösten :P


Idag ska jag sticka en sväng till Uppsala och träffa några vänner där :) ska bli mysigt, blir en sväng på stan där typ :P sen får vi väl se vad som händer ^^

Ska ta och hoppa in i duschen nu och göra mig klar för att åka :)
Ha en bra dag allihopa:)

  

Av Erika - 26 december 2010 20:41

Godkväll :)


Dagen har varit mest seg, har haft ont i  huvudet idag igen "/ hela dagen.. det vill liksom aldrig släppa riktigt.. men får väl se om det går över snart.. hoppas på det :P


var en sväng till centrum på förmiddagen men hittade ingenting intressant där, var på lindex och kollade men ingenting som föll mig i smaken :P aja ^^

Efter det gick vi till mammas kille och käkade lunch, sen  var det tänkt att vi skulle sticka ut och åka tefat och madrass men mitt huvud satte stopp för det så jag och mamma somnade i soffan isället;P hehe ^^ sov väl typ en timme - om inte mer..  sen fick jag massage och sen lagade jag och mamma middag (: mycket gott blev det!


  

Måndag: Uppsala och träffa några vänner :)

Tisdag: Träffa en från jobbet :)
Onsdag: morgonpromenad med mammsen och sen baka tekakor

Torsdag: nyårsstäda och bara ta det lugnt

Fredag: Nyårsafton :)

Lördag: får väl se vad som händer, allt är väl stängt så det blir nog inte många knop

Söndag: ute kanske


Händer inte så mycket, vilket är skönt, får se om jag orkar ta mig en tur till Kungsängen men om jag fortsätter ha ont i huvudet vill jag nog inte göra någonting alls "/


Jag ska ta och kolla på lite tv nu sen blir det nog soova

Ha en fortsatt bra kväll allihopa :) sov gott:)


  

Av Erika - 26 december 2010 08:26

Godmorgon :)


och äntligen är det morgon, den här natten har varit en av dem värsta på länge.. har sovit skit dåligt, vaknat och haft ont i huvudet, har fortfarande ont.. jag snart inte vars jag ska ta vägen, har haft ont i huvudet sen i måndags nu "/.. hmm .. aja, det löser sig nog..

  

dagens planer är väl att kolla runt ett varv i centrum, sen ska jag laga middag idag :P får väl se hur det blir :P hehe


Slänger in lite bilder från gårdagens promenad också, :)

   

Har ju bara min mobil och fota med så det är inte dem bästa bilderna men lite blev det iaf :)

Nu ska jag ta och äta frukost:)
Ha en bra dag alla vänner  

     

Av Erika - 25 december 2010 21:11

Godkväll!


Sitter här och är DÖDSTRÖTT! Trots att jag somnade typ 20 minuter i mammas killes soffa efter maten, jag vet inte vad som hänt. musten har totalt gått ur mig.. kanske är så att man slappnar av nu efter allt som hänt under hösten, man börjar gå igenom alltsammans och smälta alltihopa?! aja.


Dagens händelser är väl inte direkt speciella, en sväng till fliesbergs och sen skulle vi till coop och handla men det var stängt, sen var jag, mamma och hennes kille på en liten promenad och sen har vi varit hemma hos han på kvällen :) Tog en del bilder när vi var ute men dem kommer upp en annan dag, imorn eller något sånt. orkar inte nu ;P hehe


Jag tror jag ska lägga mig och kolla på pippi nu :) lagomt avancerat lördagskvällsnöje, lär väl somna men jag ska börja iaf (:


men innan jag gör mig klar och kryper ner i sängen så måste jag dricka upp mitt te :) hihi, skulle ju sitta fint om man glömmer det (inte för att det är direkt ovanligt när det gäller mig, men iaf)


Aja, hoppas alla har haft en bra och lagom slapp juldag:)


Godnatt alla vänner

  

Av Erika - 25 december 2010 10:06

Godmorgon


Juldagsmorgonen är här och vi bara myser runt här hemma :)
Jag sitter här i soffan och kollar på nyheterna, dricker te och äter lite julgodis :)


Snart ska vi väl ladda om för en liten promenad, förhoppningsvis är det väl inte allt för kallt ute :)


Har väl inte så mycket att skriva egentligen men en liten uppdatering :)


Ha en bra juldag allihopa :)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards