livetiumea

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Erika - 1 februari 2011 20:38

Godkväll!

Känner mig riktigt duktig efter dagens plugg! Är nästan färdig, ska göra det sista imorn förmiddag innan seminariumet men jag har bara 23 sidor kvar att läsa :D Är så glad att det har gått så bra att plugga idag trots att boken var sen.

Kunde ju då börja igår eftersom jag fick boken på datorn men det var ändå skönt att ha boken i pappersform! :D haha

bara babbel :P


nu sitter jag iaf och kikar på Sofia's Änglar helt fantastiskt att dem får så mycket hjälp ;P hehe..


Bara för att fylla ut lite, satt och kollade igenom gamla bilder :)

        

Hemsk bild!!!!! xD haha

  

Någonstans i stockholm xD haha


Äsch nu har jag nog inget mer onödigt att berätta :)

Hoppas alla sover gott i natt så hörs vi imorn (det gör vi väl iofs men iaf)


  

Av Erika - 1 februari 2011 09:30

Godmorgon!


Vaknade imorse med träningsvärk i magen - skönt att få känna att man verkligen har gjort något, få lite "cred" för träningen :P Haha!


Dagens planer är pluggapluggaplugga, har hur mycket som helst att läsa så därför borde jag absolut inte sitta här och skriva! :P men iaf ... Ska väl eventuellt försöka ta mig ut på en liten promenad också, men vi får se!

är lite små irriterad på bokus för att jag fortfarande inte har fått min bok, tur att man har underbara vänner som kan fixa ändå - fick boken på PDF igår! annars hade mitt liv typ gått under :P haha


Nej nu måste jag börja läsa!

   denna roliga bok är dagens måste! + att skriva en hel del till morgondagens seminarium:P


Aja, bäst att sätta igång!
Ha en bra dag alla där ute :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards