livetiumea

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Erika - 11 februari 2011 20:19

Godkväll :)


Har precis fikat lite, eller fredagsmyst lite eller vad man nu vill kalla det :)

Kvällens fredagsmys blidde te och digestivekex :) mums!
Dock är jag vääääldigt mätt på te nu ;P hehe


I eftermiddags blev det inte mycket gjort, jag somnade i soffan och sen hittade jag absolut INGEN motivation till att plugga så det ända som blev gjort var att jag öppnade ett dokument, gjorde ett sidhuvud och en rubrik xD haha! Aja.. har ju fler dagar på mig :P


Nu ikväll sitter jag och kikar på let's dance :) ungefär som en vanlig fredag med andra ord :)


Hoppas alla har en fin fredagskväll och sussar så sött när ni ska sova :)

     

:D

Av Erika - 11 februari 2011 14:03

Tjolahopp!


Jobbet idag gick kanoners! det är såååå jäkla kul att få vara ute och jobba lite :D


Annars har jag inte gjort nått idag, slutade ju liksom för 1 timme sen så ;P haha

ska väl ta och börja plugga lite =( känner mig inte motiverad men det måste göras, kommer bli en hel del plugg i helgen!

  

menmen, that's life :) det gör väl inte så mycket egentligen! Man ska alltid se allt från den positiva sidan :)


Hoppas alla får en fortsatt bra fredag eftermiddag och kväll :)

  

Av Erika - 11 februari 2011 07:03

Godmorgon!

Åtminstonde tidig morgon, om den är god vet jag inte :P det är tidigt (ganska iaf), jag har sjukt ont i mitt vänstra öga och jag har träningsvärk! :( aja

bara att gilla läget! trött är jag också xD

Idag blir det jobb och det ska bli kul :D jobbar 8-13 så det är inte jätte länge men det är roligt iaf :D


Vet inte om jag har så mycket mer att skriva, ska väl ta och äta lite frukost nu sen klä på mig och sen sticka iväg :)

hoppas alla får en bra fredag idag:)

  

Ovido - Quiz & Flashcards