livetiumea

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Erika - 26 februari 2011 21:03

Godkväll :)


Det har varit en riktigt mysig dag idag!
Började med diskning, städning, tvättade och handlade, gjorde av med alldeles för mycket pengar...


Hittade vår/sommar skor på stadium :) fortfarande liiite för mycket snö ute menmen snartsnartsnart - intalar jag mig iaf :)  

Också hittade jag en kjol på kappahl :) roligt med nått annat än svart!


Förövrig idag så har jag varit smakråd åt min hyresvärd när hon skulle hitta kläder till en fest - hon frågade nog den med sämst koll på kläder;P haha men ganska roligt var det ändå :D

Kikade på en film sen också, hade fått en gratis film från headweb så det var jag ju tvungen att utnyttja :)


I övrig har jag inte gjort så mycket, just nu står melodifestivalen på men jag kollar inte direkt intensivt, sitter och stickar samtidigt :)

     

Någongång kanske det kan bli en mössa av det här också :) haha!


Också bara för att så slänger vi in en liten härlig bild på en tidig morgon i Umeå!

Tagen vid 6 på morgonen vid Vasaplan i Umeå :P


Nu ska jag fortsätta sticka lite till och sen blir det väl sängen :)

Sussa så sött alla nu när ni ska sova :)

       

Av Erika - 26 februari 2011 19:12

Tjosan!

Dag 3 – Min favorit årstid och varför.


Hmm.. asså jag gillar ju självklart sommarn eftersom man kan bada och vara ute utan att frysa och allt sånt!

Men jag måste nog ändå säga att våren är favorit årstiden, det blir ljusare, man känner hur solen börjar värma mer och mer, takdropp, alla söta blommor som tittar fram :)

Förre våren :) Myspys


     

Av Erika - 26 februari 2011 10:51

Tjolahopp!

Har börjat dagen med att tvätta och käka frukost :D Scones blev det som vanligt - mycket mums!

Nu ska jag ta och fortsätta mina lördagssysslor, det blir städa och diska och sen ska jag iväg och handla lite :P det lär ju vara sjukt mycket folk eftersom det är löningshelg menmen :P sånt är livet! Mat måste inhandlas, även fast min frys har gett upp och kylen är påväg att ge upp den också så måste jag ju ha lite mat :P haha det är ganska tomt i min lilla kyl..


Dags att komma igång så jag blir klar någon gång :)

Hoppas alla får en bra lördag :)
  

Ovido - Quiz & Flashcards