livetiumea

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Erika - 15 februari 2011 20:44

Godkväll :)


En liten godnatt hälsning får det bli ikväll också :)

Sitter här och kikar på Sofias änglar samtidigt som jag sitter och stickar lite men snart är jag klar :D ska sticka 1 varv till och sen börja maska av :D

   typ nått sånt, det blev en väldigt dålig cambild nu men jag orkade inte fixa nått annat ;P Bättre bild kommer när den är helt klar..

Dock vet jag inte vem som ska få den då den blev alldeles för stoooor för mig :P hihi


Nu ska jag slutföra stickningen och kolla klart på TV:n :)


Sov så gott alla vänner och alla andra där ute :)

  

Av Erika - 15 februari 2011 16:02

Tjolahopp!

En liten snabb uppdatering bara.. Har suttit på skolan och pluggat några timmar idag, stack väl därifrån strax före 14, hämtade min tenta från värdegrunds kursen som jag helt hade glömt bort och sen promenerade jag hem tillsammans med en från gruppen :) sen jag kom hem vid 14.45 har jag inte gjort mycket vettigt.. skulle väl behöva plugga men jag har så jäkla ont i skallen så jag vette fan om jag orkar"/ uschusch

  

Någon som kan tänka sig att byta huvud med mig och ge mig som inte är ont? ;P haha


Nej men jag ska väl snart ta och käka lite middag och sen ska jag försöka läsa på lite inför tentan, annars blir det väl en lugn kväll!


Hoppas alla får en bra kväll och ta hand om er :D

  

-26

Av Erika - 15 februari 2011 08:21

Godmorgon!

Mina tankar för dagen var att gymma innan skolan men när jag vaknade 7.45 för att hinna käka frukost innan så hade jag så kopiöst ont i skallen så jag skippade det, tog 2 alvedon och gick och la mig igen.. vaknade 1 timme senare så var det som tur var borta men nått gym blir det inte.. dock måste jag nog promenera till skolan idag eftersom det är väldigtväldigt kallt.. Vet inte om jag vågar cykla, det vore ju dumt att kedja skulle gå av eller nått sånt.. :P

  


Tentaplugg på skolan blir det iaf idag :P får hoppas att vi kommer fram till bra saker, diskussionerna brukar ju hålla igång så det blir nog bra:)


Nu ska jag ta och klä på mig och snart börja promenera, det tar väl si så där 40-50 minuter att gå :P känns väldigt jobbigt men det skulle ju vara såå jäkla mycket jobbigare om cykeln gick sönder så det är väl bara att gilla läget! :P


Hoppas alla får en bra dag:)

  

Ovido - Quiz & Flashcards