livetiumea

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Erika - 12 februari 2011 20:44

Godkväll   


Tänkte mest kika in och säga godnatt! Sitter och halvkikar på melodifestivalen men det är ingenting som faller mig i smaken direkt, Sanna Nielsen var den bästa hittills! Under tiden sitter jag och stickar också, är snart klar med mössan så jag kan börja på nästa projekt :) hihi


Menmen.. hmm.. Min paj blev hur god som helst - höll nästan på att föräta mig;P haha lite onödig information sådär bara :P


  

Jaa, godnatt och sov sött alla fina där ute :)


  

Av Erika - 12 februari 2011 17:21

Hejsan hoppsan :)


Då var denna dagen också snart slut :P
Har inte gjort allt jag hade tänkt men det finns en dag imorn med, jag MÅSTE iofs plugga imorn men det gör jag ju aldrig hela dagen så att plocka undan lite och svänga över golvet med damsugarn kan jag nog hinna med under dagen!


Annars har det varit en bra dag, förutom att jag varit lite seg! Fick dock ett lite mindre roligt besked för ett tag sen men det löser sig alltid! Det vet jag ju, innerst inne...!


Aja, åter till lite roligare saker :)

  

Jag har kommit rätt långt på min lilla mössa nu :) det är så kul med stickning för man får liksom bekräftelse på det man gör på en gång, man ser att det växer :) hihi så är det väl iofs med det mesta handarbetet menmen ^^


  

Lite garn, och inte en bild på garn "bara för att" utan det här är garn till mina två kommande stickningsprojekt som jag ska försöka slutföra :) Någon som kan gissa vad det ska bli? :) Svart, Rött, Rosa och Blått :D hihi


Nu ska jag fortsätta laga middag - ost och skinkpaj! :D MUMS FILLIBABBA!

Hoppas alla får en fin lördagskväll:)

  

Av Erika - 12 februari 2011 09:35

Godmorgon!

Vaknade relativt pigg vid 8 imorse och låg kvar ett tag i sängen :) sen klev jag upp och bakade scones :D MUMS!

  

gammal bild men iaf :)


dagens planer är väl dem vanliga lördagsplanerna - tvätta, städa, diska och handla.. så det är väl dags att köra igång kanske!
Börjar med att ladda en tvättmaskin!
  


Hoppas alla får en fin lördag :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards