livetiumea

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Erika - 28 februari 2011 20:50

Godkväll! :)


Dagen har varit riktigt härlig! Ute idag var det HEEEELT underbart, ville aldrig gå in men in var jag tvungen att gå menmen var ute ett bra dag iaf :) hehe


väl hemma så läste jag lite i boken vi ska ha till på torsdag, inte så mycket dock men har ju börjat och då känns allt mycket lättare :)


Nej usch jag är alldeles för ofokuserad för att skriva något mer så det här får bli dagens kassa inlägg xD haha :)


Hoppas alla haft en bra dag:)

  

Av Erika - 28 februari 2011 16:20

Tjosan!

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

     

Just för stunden alldeles precis just nu så skulle jag vilja ha en egen kock som kunde laga mat åt mig, orkar inte ta mig i kragen och göra det själv även fast jag vet vad jag ska göra ;P haha

menmen :)

  

Av Erika - 28 februari 2011 08:23

Godmorgon


Dagens planer är skola har föreläsning och sen hade jag tänkt sticka upp till gymmet men vaknade med ont i halsen så får skippa träningen tills det känns bättre! Tycker inte om att vara sjuk, framför allt inte nu när jag har kommit igång så bra med träningen - men det är väl bvara att gilla läget! Bättre att ta hand och lyssna på kroppen än att bli ännu sjukare.. :P

jaja..


  


Nu ska jag ta och äta lite frukost och sen blir det skola :)
Hoppas alla får en bra dag idag :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards