livetiumea

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Erika - 9 februari 2011 20:14

Godkväll :)


Dagen har varit bra, dock har det inte blivit så mycket plugg - har ingen motivation känns det som "/ menmen.. bara att kämpa vidare :)


Det blev träning mitt på dagen, badminton :D SKIT KUL! det är garanterat något som kommer göras fler gånger, eller iaf är det ett önskemål från min sida - har ju inga racket själv och man kan ju inte spela själv heller;P hehe


När jag kom hem så blev det lite plugg, dock inte mycket alls - menmen..

Sen kokade jag risgrynsgröt som blev dagens middag :D hihi och sen har jag stickat lite på min mössa :)

  

har inte kommit jätte långt men en bit iaf :) som ni ser ska det bli en randigmössa :D hehe


Nu ska jag fortsätta kolla på Sveriges mästerkock :D

  

Av Erika - 9 februari 2011 08:29

Godmorgon:)

Jag har sovit som en stock i natt - helt underbart! inte för att jag brukar sova dåligt annars men vissa dagar känner man sig lite mer utvilad än andra och idag är en sån dag :)


Dagens planer är att plugga och träna, idag blir det badminton - skit kul! (Hoppas jag på :D)

  


Nu ska jag äta frukost och sen börja plugga :)

Ha en bra dag allihopa :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards