livetiumea

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Erika - 8 februari 2011 20:18

Godkväll!

Sitter här och sitter typ:P Har iaf blivit varm nu igen, svepte precis en stor mugg te som var mycket mums :D


Dagen har varit bra, blev lite seg efter blodgivningen och det gick inte jätte bra att plugga direkt men jag har iaf läst det som skulle läsas så nu ska jag bara skriva också :)


Sitter här och kollar på Sofias Änglar och inser att det nog är ett av dem "vettigare" byggprogramet, det finns ju liksom några men det här programet har iaf ett budskap och dem hjälper ju folk där det hänt något som förändrat deras liv drastiskt - olyckor, död, sjukdomar. Tycker det är mycket bra!

  

Man blir verkligen berörd av det dem gör :)


Nu ska jag fortsätta kolla på TV sen blir det krypa ner i sängen och sticka lite innan jag somnar :)
GODNATT!

  

Av Erika - 8 februari 2011 15:46

Tjo!

Sitter här och försöker plugga, vilket tyvärr inte är det lättaste då jag blidde såå trött, ställde klockan och sov 15 minuter men är ändå jättte trött.. Ögonen stängs och jag nickar till hela tiden "/ Hmm..


Sen fryser jag också, nått så grymt! sitter här mes tjocka byxor, tjocktröja under två filtar.. BURR

  


Nää.. ska väl kanske göra ett nytt försök att plugga lite, har inte så mycket kvar att läsa..


Hoppas alla haft en bra dag hittills och får ett bra slut på dagen :)

  

Av Erika - 8 februari 2011 08:53

Godmorgon!

Sitter här och känner mig vääldigt seg och inte alls motiverad till något.. varken plugg eller att sticka iväg och lämna blod, men det ska göras iaf :P haha måste bara samla lite kraft ^^ :P


   japp, som står ovan så är dagens planer blodgivning och plugg.. Det blir nog bra bara jag kommer igång :P är morgon-seg idag, vilket jag inte brukar vara..


Aja, hoppas alla där ute får en fin dag :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards