livetiumea

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Erika - 23 februari 2011 20:19

Godkväll :)

Den här dagen tog slut den också, utan några större problem :P eller egentligen inga problem alls om jag ska tänka efter.. skulle väl vara min glömska då - glömde både vattenflaskan och skorna till träningen men det gick ju bra ändå:P haha


Cyklade ner en snabb sväng på stan för att kolla en grej på bokrean men det fanns inte det jag skulle ha så då blev det inget annat köp heller :P kände mig liite duktig då :P haha med tanke på hur mycket jag tycker om böcker :)


Cyklade sen vidare mot gymmet och körde lite :P efter gymmet blev det skolan och seminarium och det var väl helt okej :P efter skolan blev det hem och plugga ännu lite mer...


Irriterade/funderade mig på lite saker idag.. haha

  

  

Varför cyklar/går folk jämt på fel sida - det händer mi VARJE dag.. jäätte irriterande.....

Varför tar man med sig grejer och rakar benen i duschen på gymmet - känns som att man gör sånna saker hemma?

Varför äter folk nötter på bussar - mer idioti får man leta efter! (tänk på allergiker)


aja.. lite onödiga funderingar sådär.. xD


Nu ska jag fortsätta kika på TV ett tag till sen blir det sängen (:

imorn blir det ännu mera plugg! HELA DAGEN!


  

Av Erika - 23 februari 2011 09:23

Godmorgon!

Har suttit och pluggat en stund nu på morgonen och har snart läst klart det som ska läsas till idag :P har dock några sidor kvar så ska väl ta och fortsätta med det:P

När jag läst klart ska jag dra på mig träningskläder, cykla ner på stan och kolla efter en bok åt brorsan (sicken snäll syster man är ibland) och sen cykla upp till gymmet och köra lite och sen blir det seminarium :) :P


Får väl se om man hittar nått mer onödigt på bokrean ;) haha


Hoppas alla får en bra dag:)

  

Ovido - Quiz & Flashcards