livetiumea

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Erika - 21 februari 2011 20:15

Godkväll! :)


Sitter här och kikar på Familjen Annorlunda samtidigt som jag går igenom allt jag missat i datorvärlden efter helgen ;P hihi


Dagen har varit lååång men ändå härlig och roligt :D Sov typ 2 timmar när jag kom hem och sen duschade jag, klädde mig, käkade frukost och sen stack jag till skolan.. Mötte en kompis halvvägs och sen satt vi och pluggade tills föreläsningen och sen efter föreläsningen så att vi och pluggade lite till, eller jag var väl mest moraliskt stöd (:

Väl hemma höll jag på att somna (höll iofs att somna på föreläsningen också men iaf) men jag höll mig vaken och snart är det ju till och med sängdags;P hihi (åtminstonde om man heter Erika :D) hihi


Imorn är det läsaläsaläsa hela dagen lång (eller nej, halva) sen ska jag ner på stan före 15, fixa nytt leg och sen gå på bio och se Trassel

  

Wihoo :D haha


Juste.. eftersom jag satt på bussen igår så får det bli en...

  

Måndag: Har ju redan vart men skola, plugg

Tisdag: plugga och bio

Onsdag: Gymma och skola

Torsdag: plugga hemma

Fredag: skola

Lördag: Inga planer

Söndag: plugga kanske annars bara slappa!


Ojojoj nu blev det ju en halv roman till inlägg.. menmen (: haha

Nu ska jag fortsätta kolla på TV och sen sussa sött :)

Godnatt alla fina när ni nu ska sova!

  

  

Av Erika - 21 februari 2011 09:11

Godmorgon!

Känner mig väl inte direkt som människa idag efter nattens bussresa, satt med en annan person fram till S-vall så det var ju inte på tal om att bre ut sig, snarare vika in benen under sig vilket inte var det lättaste.. :P aja

efter sundsvall gick det iaf mycket bättre då fick jag mer plats :)


Var uppe i Umeå vid 6 imorse och bytte då buss och åkte resten av vägen hem, när jag kom hem så hörde jag bara av mig till mamma att jag levde och sen la jag mig och sov ett tag ;P


Vaknade för snart 1 timme sen och har nu duschat och fått i mig lite frukost så nu är jag nästan människa ;P haha ^^ lite mer te så ska det nog lösa sig.. sen blir det väl till att ta med sig vindruvor eller nått sånt till föreläsningen så jag inte somnar på den ;P haha


Hoppas alla får en bra dag:)

  

Ovido - Quiz & Flashcards