livetiumea

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Erika - 10 februari 2011 20:22

Godkväll :)


Dagen har varit mycket bra! mycket bättre än vad jag ens hade kunnat fundera på ;P hehe ^^


Först gymmet, som iofs inte gick jätte bra - det var väääldigt tungt idag men nästan en timme blev det iaf :)
sen var det skola och seminarium och vi diskuterade väl ungefär en timme - inte jätte mycket diskussioner idag heller :P

Sen blev det fika men 2 från gruppen och sen stack jag ner på stan med en från gruppen och var inte hemma för en typ 18.30 - en mycket mysig eftermiddag :D

Köpte bara nya lurar så nu har jag en fungerande handsfree igen :D sen skulle jag köpa te men då hade dem stängt där innan vi kom dit =( aja, det kommer fler tillfällen :)

   perfekt :D hehe


Nu sitter jag och kollar på Landskampen och är grymt trött så om ett tag blir det sängen :) Imorn är det jobb :D WIHO! ska bli sjukt roligt! :D


När jag var på stan idag fick jag ett grymt bra samtal angående ett eventuellt, kanske sommarjobb :D ska ringa till en person som jag fick nummret till och hålla alla tummar och tår jag har:D


Hoppas alla haft en bra dag och får en god natts sömn :)

  

Av Erika - 10 februari 2011 09:23

Godmorgon!

Har sjukt ont i mitt vänstra öga "/ varje gång jag blinkar så typ "hugger" det till i hela utsidan på ögat.. svårt att förklara men ont gör det! BLÄ!


Dagens planer blev precis bestämda, träning före skolan och sen seminarium :P härligthärligt!

Kan väl inte påstå att jag känner mig jätte taggad för varken träning eller skola men det blir nog bra bara jag kommer iväg :P haha


Nej man kanske borde ta och läsa lite, pluggandet igår gick ju inte överdrivet bra:P hehe


Hoppas alla får en fin dag:)

  


Ovido - Quiz & Flashcards