livetiumea

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Erika - 7 februari 2011 20:14

Godkväll!

Dagen har väl varit bra, förutom att jag blev sjukt besviken på den föreläsningen som jag sett fram emot massor.. menmen, nu vet man ju att man inte ska förvänta sig något av föreläsningar :P Haha


Aja.. efter föreläsningen skulle vi jobbat grupparbete men det blidde inte så mycket av det :P satt en stund men sen drog dem flesta hem och jag satt kvar med några, snackade lite skit och väntade ut klockan så att jag kunde sticka och träna, dagens träning blev 40 minuter Spinning och 30 minuter Core Control :) wonderful! fast jag är riktigt trött nu :P


  

Till bilförarna (chaufförer heter det kanske :P)  som inte blinkar när dem ska svänga.. ARGH! :@

och sen var det någonting mer jag var irriterad på tidigare men det har jag glömt bort nu ^^ haha


Aja, ska fortsätta kika på TV nu :)

  

Av Erika - 7 februari 2011 07:56

Godmorgon :)


Snart dags för skola, föreläsning idag. En föreläsning som jag har väntat på sen jag såg schemat, nämligen om barn i behov av stöd. Tycker det är väldigt intressant! :) så får hoppas på att föreläsaren är bra också! hehe


Annars idag så blir det träning, kunde komma en annan dag under veckan och lämna blod så då kan jag träna idag :D haha xD (det är mycket lättare att dra sig iväg till iksu när man är på skolan redan, annars blir det såå långt XD haha..


menmen

ska ta och packa lunch och träningskläder och klä på mig och sen sticka iväg :)
Ha en bra dag :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards