livetiumea

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Erika - 6 februari 2011 20:49

Godkväll :)


Sitter här vid TV, har kollat på solsidan och nu är det time out! :)


Hela den här dagen har varit allmänt seg! Har inte haft något alls att göra, eller egentligen har jag en bok att läsa men det har liksom inte blivit gjort..


Var ute på en promenad mitt på dan, gick förbi stadium och kollade på rean men dem hade inget kul där - och tur var väl det :P haha då hade man ju kunnat bli ännu fattigare :P


Hela eftermiddagen har bara gått utan att jag har gjort nått speciellt, den har bara varit seg!


Sen här på kvällskvisten så fick jag lite tråkigt så jag började sticka en mössa, fick värsta sticksuget när jag satt och pratade stickningar med en från skolan så nu började jag :)

  

Har bara precis börjat, fått över stickningen på rundstickan bara..


  

Hmm..

Måndag: Skola. Träna eller lämna blod, we will se

Tisdag: plugga

Onsdag: plugga och träna

Torsdag: skolan och träna

Fredag: Ledig

Lördag: oplanerad, men städa tvätta och så

Söndag: lika oplanderad den :P


Hoppas alla haft en bra söndag:)

  

Av Erika - 6 februari 2011 10:10

Godmorgon!

Orkade inte uppdatera igår kväll när jag kom hem så jag slänger in lite om gårdagskvällen nu (:

Den var GRYMT trevlig! :D Jätte god mat och alldeles perfekt sällskap :D

   fina dukningen


Jag såg just att det inte blev någon bild på förrätten men det var iaf en toast med fetaost, tomat och vitlök :D Mycket mums!
Huvudrätten var köttfärsbiffar med soltorkade tomater, mozarella och kryddor med hemmagjorda pommes till också sallad - SJUKT GOTT!

   inte en jätte mysig bild iaf, men det var enda bilden som blev på maten ;P


Efterrätten var Daimcheesecake som var suuuuper god!
  

  

Efterrättsgöraren her self var mycket sugen på cheesecaken :D hehe


  

Sen spelade vi spel också - ett spel som hette "Hur fan visste du det?" med mycket konstiga frågor ;P hehe


En helt sjukt trevlig kväll blev det verkligen:D Måste göras om :)


Åter till dagen, har väl iofs inga planer. Ska försöka ta mig ut på en promenad röra lite fläsket liksom - det behövs efter gårdagens goda mat! haha eventuellt börja läsa lite inför seminariumet som vi har i veckan :P


Hoppas alla får en fin söndag :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards