livetiumea

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Erika - 27 februari 2011 20:53

Godkväll :)


Dagen har varit lagom slapp! eller snarare har gjort så lite som möjligt på så mycket tid som möjligt :)

Tog en promenad mitt på dan och köpte lite mer garn till mössan och till det andra jag håller med :)


I övrig har jag mest suttit i soffan, stickat och kollat lite på webTV :)


  

hmm...

Måndag: Skola, träna

Tisdag: Plugga

Onsdag: plugga antar jag
Torsdag: Skola, träna

Fredag: Inga planer :P

Lördag: Alla mina lördagssysslor

Söndag: plugga kanske, annars slappa!

får väl se om det händer nått annat under veckan :) Nått extra brukar alltid dyka upp :)


Aja, hoppas alla haft en fin söndag och får en god natts sömn nu :)
GODNATT!

  

Av Erika - 27 februari 2011 15:54

Tjosan!

Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar.


Jag måste ju ändå säga att mina mål och sånt är att klara högskolan utan några komplikationer så jag äntligen får arbeta med det jag vill! :)

Annars så är det väl mest att min familj och mina vänner ska få må bra och allt sånt där :)

  


  

Av Erika - 27 februari 2011 10:48

Hoppas ni alla har sovit gott i natt, själv har jag sovit mycket bra :)


Dagens planer är väl en promenad, måste iväg och köpa mer garn mitt svarta garn har tagit slut och mössan är bara halv än så länge =( buhu :P haha nej men sånt är livet :P

Annars vet jag inte, kanske börja plugga lite om jag orkar och har lust och allt sånt där.. 

I övrig så bara ta det lugnt, känns dock som jag gör alldeles för lite på dagarna :P menmen..  det är ju bara jag som kan förändra det så :P


Hoppas alla får en fin söndag :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards