livetiumea

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Erika - 22 februari 2011 20:55

Godkväll :)


En liten hälsning såhär på kvällskvisten :)


Kom hem från stan för lite mer än 1 timme sen efter mat och bio mys med en vän :) mycket trevligt!

Trassel var en helt underbar film :) rolig, lite sorglig, "spännande"  och väldigt, väldigt bra! Har tagit min 3D oskuld nu också ;P jäklar vad häftigt! haha

  


Ska alldeles strax krypa ner i sängen, sticka lite, prata lite med mammsen och sen sussa sött :)
Imorn blir det också en sväng ner på stan, lovade i ett svagt ögonblick att kolla efter en kokbok till brorsan, så cykeltur till stan och sen upp till skolan får bli uppvärmningen inför gymmet och sen blir det gym och sen skola! seminarium imorn :P mindre lockande men det ska nog bli bra: )


Hoppas alla haft en bra dag och får en god natts sömn :)
GODNATT!

  

Av Erika - 22 februari 2011 10:24

Godmorgon! eller egentligen Godförmiddag!

Klockan har visst hunnit bli så "mycket" haha :P


har suttit och kikat runt lite på nätet, käkat frukost och lite sånt men jag glömde bort att kika in här :P
Nu sitter jag och pluggar och tanken är väl att jag ska fortsätta med det till typ 14 då ska jag fixa och röra mig ner på stan :P fixa nytt leg och sen möta en kompis för mat och bio :) myspys!


Nu måste jag fortsätta med plugget!
Hoppas alla får en bra dag :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards