livetiumea

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Erika - 25 februari 2011 21:14

Godkväll :)


Vet inte vad jag ska skriva om dagen!
Seminarium på förmiddagen och det var bara halva gruppen där, men vi diskuterade det som skulle diskuteras och sen fikade vi (drack te) hade återsamling en sväng och sen stack jag upp på gymmet och körde lite mer än 1 timme - skönt men segt! fast det känns ju onekligen vääldigt bra sen man har varit iväg och kört ;P


När jag kom hem käkade jag lunch och sen intog jag soffan och har legat där i princip hela eftermiddagen och kvällen :)


Nu ska jag kolla klart på let's dance och sen ska jag sussa några timmar!
Godnatt alla fina :)

  

Av Erika - 25 februari 2011 14:50

Tjo!


Dag 2 En person jag vill träffa just nu. 

  

Denna människa vill jag alltid träffa <3 men det skiljer mååånga mil mellan oss :(


        

 Sen finns det självklart fler fina vänner jag vill träffa menmen :)

  

Av Erika - 25 februari 2011 08:08

Godmorgon! :)


Ska alldeles strax börja röra mig mot skolan, seminarium idag :P

efter seminariumet blir det gymmet och köra skiten ur mig - TRÖTT ska jag vara efteråt! det är man plan iaf sen får vi se hur det blir xD haha


Några andra planer har jag inte för dagen, kvällen lär väl spenderas framför TV:n med let's dance och kanske lite popcorn .. eller nått sånt.


Okej, nu blev det ett väldigt onödigt inlägg menmen sånt som händer (:


Nu ska jag ta och dra på mig lite kläder och sen sticka iväg till skolan :)
Ha en bra dag alla där ute  (om ni nu är några, ni är vääldigt dåliga på att kommentera ;) )

  

Ovido - Quiz & Flashcards