livetiumea

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Erika - 20 februari 2011 21:32

Godkväl!


En liten snabb uppdatering bara!


Sitter på bussen nu och har 8,5 timme kvar - har med andra ord precis påbörjat resan.. det var skit jobbigt att säga hejdå, som vanligt! men det går ändå rätt bra :) gråter iaf inte längre ;P


Plugget blev klart i eftermiddags så just för stunden har jag ingenting men vi ska väl snart börja med grupparbetet, inte många lugna stunder på universitetet inte (: haha



  

min älskade mamma se 



Hoppas alla sover gott i natt, jag ska göra mitt bästa! lät väl inte bli så lätt :P menmen!


  

Av Erika - 20 februari 2011 14:20

Tjolahopp!


Blev ingen bloggning imorse, satt och pratade med mammsen lite eftersomd et är sista dagen jag är hemma och sen blev det pluggpluggplugg.. vid 11 gick vi ut och gick och var hemma för lite drygt 1 timme sen så det blev en riktig långpromenad :) Jätte mysigt! riktigt skönt väder :)

Blev en sväng till centrum och lite handling på ica..

  

Sitter här och kollar på skidor nu och ska väl fortsätta plugga strax :P är nästan klar med uppgiften :D


21.15 går bussen från cityterminalen också är bussen uppe i Umeå 6.10 - hoppas på att kunna sova så mycket som möjligt :P


aja, ha en bra söndag alla där ute :)


  

  

Ovido - Quiz & Flashcards