livetiumea

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Erika - 13 februari 2011 20:45

Godkväll :)


En liten godnatt hälsning till alla där ute för nu tänker jag ta och krypa ner i sängen och sussa sött :)


Fast först slänger vi in en:

  

Den här veckan har jag ju faktiskt en hel del planer :)


Måndag: Plugga hemma, kanske träning?!

Tisdag: Träna på morgonen sen tenta-plugga på skolan

Onsdag: Tenta-plugg på skolan, ev. träning

Torsdag: Muntlig-tenta - wish me luck! sen hem till Bålsta :D

Fredag: Hemma hos mammsen <3 besöka Didaktus :)

Lördag: Mysa hemma

Söndag: Mysa hemma, åker tillbaka till Umeå på kvällen:)


Jag har kommit på  en grej.. (eller det var väl mammas kille som sa egentligen)

Jag säger ju hemma till både Umeå och Bålsta men nu har jag bästa förklaringen.. Bålsta är HEMMA och i Umeå bara bor jag :) hihi ;P fast det blir ju lätt hemma åt båda :D aja, lite onödig info såhär på söndagskvällen :)


Godnatt och sov så gott nu alla fina     


  

Av Erika - 13 februari 2011 18:14

Tjolahopp!

Den här dagen har varit seg! Mycket seg! Har suttit och försökt plugga heeeela dagen men det har liksom inte gått att få ur något vettigt ur skallen "/ hmm.. har iaf gjort klart 1½ av 4 frågor så det känns ju ganska okej! Nu blir det full rulle med plugg imorn också hoppas jag på att jag kommer lite längre då :P


I övrig idag då?

     

Har varit ute på en liten promenad!

MYYCKET SNÖÖÖ!! :P


  

Garnbilden igår och en liten sneak peak på vad som komma skall när det gäller min stickning idag (en av grejorna) ;P hihi nu räcker det med hints annars kommer jag ju avslöja mig själv ;P och det vore ju kris och katastrof, nu tycker jag att nån får gissa på vad jag har för planer ;P


Aja, hoppas alla haft en trevlig söndag:)

snart blir det en dusch och sen TV, lite te och sticka - tant varning?

   haha


  


Av Erika - 13 februari 2011 09:11

Godmorgon!

En liten kort hälsning bara sen ska jag börja plugga "/ Omotiverad till max men om jag bara börjar så kommer det gå finfint, det vet jag.. innerst inne xD
aja..


Det är plugg och städning som är dagens planer, eller jag ska väl slänga in lite tvätt i maskinen också men det går ju fort :P haha En liten promenad ska jag väl försöka ta mig iväg på också!

  


usch vilket onödigt inlägg! Känns ju nästan ovärt att ens publicera menmen :D jag är ganska onödig jag också så ;P


Nej nu måste jag ta tag i den här dagen! :)

Hoppas alla där ute får en fin söndag :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards