livetiumea

Alla inlägg under februari 2011

Av Erika - 19 februari 2011 19:44

Godkväll:)


Sitter här med hårfärg i håret :) Dags att färga in utväxten igen, inte så snyggt med mellanblond vanlig färg under lila ;P hihi


Har haft en uuuuuuurmysig dag idag :D

               


Lite fina bilder:)


När jag kom hem somnade jag på soffan och vaknade med en väääldigt snygg frisyr.....

haha håret står åt alla håll, eller iaf åt ett håll ;P


Hoppas alla haft en fin dag :) Nu ska jag fortsätta med mitt hår!

        

Av Erika - 19 februari 2011 09:24

Godmorgon :)


Uppdatering när jag är hemma blir inte riktigt den samma men sånt får man leva med!
Jag njuter till fullo av att vara hemma!


Gårdagen var mycket bra! först att besök på gamla gymnasiumet :D Helt underbart att träffa alla! (eller inte alla eftersom att bara 1 av mina lärare var där =( ) menmen sånt är livet :) det var ju ändå fredag eftermiddag och dem måste väl få helg dem med :) haha

sen efter skolan gick jag till mammas jobb och var där, överraskade dem lite :D alltid lika kul! Busade lite med barnen och sen vid 17 gick jag och mamma hem, eller aa vi tog tåget hem, handlade lite och sen låg vi i soffan resten av kvällen :P


Dagens planer är att gå iväg och grilla lite med mammsen :) myspys! en hel dag ute i skogen! (förhoppningsvis om det inte är för kallt)

   En liten bild från förra året :) GRILLA MACHMALLOWS (stavning?) hihi


Hoppas alla får en lika mysig dag som vi :)

  

Av Erika - 18 februari 2011 09:33

Godmorgon!


Bussresan igår var fruktansvärt låååååång, dem första 5 timmarna gick ganska fort och smärtfritt men sen.. uscha! Men hem kom jag iaf :) som tur var!


Ett litet inlägg här sen ska jag ta tag i pluggandet, skriva lite på inlämingsuppfiten.. usch =( omotiverad till max, vill göra lite roligare grejor - fast jag har iofs inte så mycket att göra i övrigt :P


Har varit och tagit blodprov nu på morgonen - fy fan vad dem är otrevliga på vårdcentralen i bålsta =( usch hon förstörde min dag! sa inte många ord och dem få orden hon sa så lät hon skit sur =( blääää


Övriga planer för dagen är att gå till banken och fixa nytt leg, hälsa på gamla gymnasiet :) och sen till mammas jobb en sväng! :) WIHOO


Om min rygg nu tillåter allt, har skit ont i ländryggen efter gårdagens bussresa "/

   Har nästan varit "bortskämd" nu med att inte ha ont i ryggen på väldigt länge så det är lite jobbigt :( menmen..


Nää, nu måste jag börja plugga, sen kanske det blir en tupplur i soffan också är rätt trött.. först lång dag igår och sen blev det tidig morgon idag :P aja onödigt vetande ^^


Hoppas alla där ute får en bra fredag :)

  

Av Erika - 17 februari 2011 13:06

Tjolahopp!


Nu sitter jag på bussen, lyckades få till mitt mobila internet, dock har jag ingen ström till datorn så jag kommer inte ha tillgång till den så länge =( buhuhu

vette tusan vad jag ska göra på en buss i 9 timmar utan dator :P men jag överlever nog! :) ´


Muntliga tentan gick bra, tror och hoppas jag iaf! kändes helt okej och jag tror att jag svarade ganska bra på frågan ':P men vi får se på tisdag när svaret kommer...


Nu ska jag fortsätta min oerhört roliga bussresa mot Stockholm

  

haha så rolig den här xD har iaf lite tidningar att läsa men det är allt.. böckerna glömde jag i väskan under bussen :(

Ha en bra eftermiddag alla där ute :)

  


Av Erika - 17 februari 2011 07:35

Godmorgon!

Morgonen var dock alldeles för tidig för att vara god, 06.15 ringde alarmet.. USCH!

Och nu hinner jag inte skriva någon lång uppdatering för jag måste börja klä på mig och ge mig iväg till skolan :P först har jag tenta kl.9 och sen ska jag åka hem :) Har en jävla väska och släpa på men det kommer nog gå bra:)

Om jag har ström och internet på bussen så hörs vi då annars blir det nog imorn :)

  

Hoppas alla har det bra! :)

  

Av Erika - 16 februari 2011 17:14

Tjolahopp!

Hade inget internet imorse så därav ingen uppdatering. :P


Dagen har tillbringats till hälften på skolan med tentaplugg, ute i snö och kyla när jag promenerade till och från skolan och sen här i soffan men ännu lite mera plugg.. måste försöka få in nått i skallen idag eftersom det är tenta imorn klockan 9 :S uuuuuuh! längtar inte :P


Efter tentan imorn ska jag sitta på skolan i typ 1,5 timme och sen sitta på en buss i 9 timmar "/ längtar inte! men det blir ju ett perfekt tillfälle att plugga på! haha.. pluggpluggplugg, aldrig gör man nått annat :P

  

Kvällens roliga planer är Diska, städa lite lätt, packa, laga mat och plugga :P Mycket att göra men det löser sig alltid :D


Aja, ville mest bara uppdatera er om att jag lever ;P


Ha en bra kväll :)

  

Av Erika - 15 februari 2011 20:44

Godkväll :)


En liten godnatt hälsning får det bli ikväll också :)

Sitter här och kikar på Sofias änglar samtidigt som jag sitter och stickar lite men snart är jag klar :D ska sticka 1 varv till och sen börja maska av :D

   typ nått sånt, det blev en väldigt dålig cambild nu men jag orkade inte fixa nått annat ;P Bättre bild kommer när den är helt klar..

Dock vet jag inte vem som ska få den då den blev alldeles för stoooor för mig :P hihi


Nu ska jag slutföra stickningen och kolla klart på TV:n :)


Sov så gott alla vänner och alla andra där ute :)

  

Av Erika - 15 februari 2011 16:02

Tjolahopp!

En liten snabb uppdatering bara.. Har suttit på skolan och pluggat några timmar idag, stack väl därifrån strax före 14, hämtade min tenta från värdegrunds kursen som jag helt hade glömt bort och sen promenerade jag hem tillsammans med en från gruppen :) sen jag kom hem vid 14.45 har jag inte gjort mycket vettigt.. skulle väl behöva plugga men jag har så jäkla ont i skallen så jag vette fan om jag orkar"/ uschusch

  

Någon som kan tänka sig att byta huvud med mig och ge mig som inte är ont? ;P haha


Nej men jag ska väl snart ta och käka lite middag och sen ska jag försöka läsa på lite inför tentan, annars blir det väl en lugn kväll!


Hoppas alla får en bra kväll och ta hand om er :D

  

Ovido - Quiz & Flashcards