livetiumea

Alla inlägg under februari 2011

Av Erika - 5 februari 2011 09:56

Godmorgon :)

Sconesen står i ugnen och teet blev precis klart :) snart blir det med andra ord GO frukost!


Dagens planer är för övrigt som vanligt när det är lördag i detta hushållet ;P Städa, diska tvätta och handla! härligthärligt! eller inte kanske men det är skönt att ha det gjort iaf :)


Sen ikväll så blir det middag typ "halv åtta hos mig" med tjejorna, fast vi ska ses klockan 16 ;P hehe :)

  

Vet inte om jag har så mycket mer att berätta nu, ska väl ta och käka min frukost och sen klä på mig och sen sticka till coopen och handla lite :)


Ha en fin dag alla där ute :)

  

Av Erika - 4 februari 2011 21:56

Godkväll:)

Höll på att skriva att jag egentligen borde sova nu men glöm det! jag är ju vaken och jag är väl inte överdrivet jätte mega trött, men jag ska iaf alldeles strax krypa ner i sängen och sussa sött :)


Kvällen vart mycket bra! Inte för att jag gjorde så mycket mer än planerat mer än att jag flyttade en trappa upp istället för att ligga här ensam på rummet ;P Var uppe hos min hyresvärd eftersom hon var själv hemma så fick jag komma och kolla på TV där istället för att ligga själv här nere:) Härligt med lite sällskap!


Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och sussa sött ända tills imorn bitti ;P då blir det fullt ös medvetslös igen!

Godnatt

  


Av Erika - 4 februari 2011 17:15

Tjolahopp!

Dagen blev iaf ganska bra! Seminariumet gav väl inte så jätte mycket men lite små diskussioner blev det och sen slutade vi :P haha


Satte mig i en soffa och inväntade en annan grupp som skulle bli klar så att jag fick sällskap, hade iofs sällskap under tiden av en annan tjej men iaf (:

Satt kvar på skolan ett tag innan vi drog till gymmet och körde, blev väl inte jätte hårt men vi var nog där nästan 1 timme iaf - nu gäller det bara att hålla i det här med träningen också, har ju varit så duktig den här veckan ;P Haha!


Aja.. nu ska jag dock "synda" och äta pizza till middag - dock sån där fryst-coop-pizza (höll på att skriva ica pizza) aja


hoppas alla får en fin kväll :)
Jag ska göra det bästa av den med popcorn, letsdance och lättdryck ;P haha

  

Av Erika - 4 februari 2011 08:08

Godmorgon :)

Känner mig på helt okej humör idag!

  

Ska snart sticka till skolan och ha seminarium och sen blir det gymma! Ska fan köra slut på mig själv XD eller nåt (slutar väl med att det blir flumgym bara)


Ikväll blir det väl soffläge, bara slappa inte göra många knop alls! Kika på Let's dance och lite sånna där onödigheter ;P


Hoppas alla får en bra dag idag:)

  

Av Erika - 3 februari 2011 20:30

Godkväll!


kvällen har varit lugnt, inget plugg och bara haft det skönt!
Pannkakorna blev dock inte så jätte goda :( vet inte vad jag har gjort för konstig smet, menmen :P


Efter maten har jag inte gjort mycket alls, kollat på TV och bara slappat.. Är helt slut i huvudet!


Just nu sitter jag och kollar på Sveriges värsta bilförare och jag vet inte varför för det är ju helt jäkla värdelöst, fattar inte att dem där galningarna ens har fått körkort :P

 haha!


Aja, Imorn är det skola igen, seminarium om boken och sen eventuellt gymmet - om jag orkar!


Ska fortsätta kolla på TV nu och sen ska jag krypa ner i sängen :)
Sussa så sött alla fina:)

  

Av Erika - 3 februari 2011 17:49

Tjo!

Äntligen klar, är väl inte direkt nöjd med det jag har åstadkommit idag men jag är så slut i huvudet så det är helt sjukt! och förutom seminariumet imorn så tänker jag inte plugga nått mer för ens söndag eller måndag XD haha ^^ (jäätte lång paus eller hur) haha men då tror jag iaf att det blir liiite mer intressant, ska nämligen läsa om barn i behov av stöd!


Aja, nu ska jag ta och steka lite pannkisar och sen blir det slöa i soffan resten av kvällen (:
  
Ha en bra kväll! :)


  


Av Erika - 3 februari 2011 08:51

Godmorgon!

Vaknade för ett tag sen och ska väl snart ta och göra i ordning lite frukost och sen blir det pluggapluggaplugga! =( Usch är så otaggad, men det ska ju läsas och skrivas så det är bara att göra! :P haha

usch lika bra att börja så jag blir klar någon gång!
För övrigt idag så blir det väl en promenad mitt på dan :P bara för att få lite luft och lite ljus :P haha


Ha en bra dag :)

Av Erika - 2 februari 2011 20:54

Godkväll :)


Pluggade för fulla muggar från 16-19.30 ungefär, läste 40 sidor och antecknade en hel del, "bara" 120 sidor kvar att läsa imorn.. börjar bli en aning less på utvecklingspsykologi... :P


  


Har nu suttit och kollat på TV ett tag och ska snart krypa ner i sängen och sussa sött, förhoppningsvis! Imorn är det plugg för hela slanten igen, vill helst bli klar relativt tidigt men det är väl bara drömmar :P haha


aja, ska iaf krypa ner i sängen snart :)
Sussa så sött alla fina där ute :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards